Thursday, August 20, 2009

The most scenic moment

Recently, I love to take photo on myself... to retain the most scenic moment mah... getting older day by day... if not now, then when? aged 50, 60...ah! by that time, gotta use a lot of photoshop loh ^_^


Some of my friends asked me, if i have done photoshop on the photos.... huh! really look so different from the real person meh? (cry!!!)

For your info, I just taken my above photos yesterday lah! dun puzzle, not 10 years back 1 lah *_* I swear!!!! ~_~

17 comments:

A Common Singaporean said...

For a mother if two I must say you look extraordinary youthful!!

On the contrary, I am only 35 with a 9 mth old daughter but I look like some ah pek with horrific wrinkle lines, especially when I smile... Some say I look like a monkey stretching up his face in multiple folds.

Joanna Tang said...

A Common Singaporean:hehe! thx thx for ur compliments..I also got wrinkles,especially at the eyes area lah,so try not to have big expression *_#

FAMILY FIRST said...

looking good babe!

Shingo T said...

Must have been fun to have people saying "Your kid and you look like siblings!" ^_^

Joanna Tang said...

Family First:blush*_^

Shingo T: ^_^previously, quite shiok lah, now immune already.

Josephine said...

u r photogenic!

Joanna Tang said...

Jo:Not all the time I'm photogenic..only certain hour, min and angle..the rest of the time ah.. looks horrible..

Merryn said...

u botox-ed, nip n tuck-ed? or wat? how come dont look like mommy? hahaha

Jerry said...

I nearly got seduced there... *right nose bleeding* Haha... :D

Joanna Tang said...

Jerry:Really ah! means I still got chance to meet my Mr Right lah! ^_^

Joanna Tang said...

Merryn:I also quite suprise... it came out so nice..hehe! actually ah, different a lot from the real person lah!

jen said...

i know this is not so right to ask but can i know how old are you?? judging from your pictures..u look like 25. i am 28 but ppl said i look like 30++ *CRY*

Joanna Tang said...

Jen:dear,I'm 8yrs older than u lah(cry!)but,got wrinkles all over loh.. pic normally cannot see 1 mah! *_* judge me,only when u meet me ya ~_~

J.H said...

wow, you look youthful and very attractive I must say :D

Chris said...

look nice wo...

jen said...

omg, you really don't look like your age *this is definitely a compliment* picture and real person won't have much difference one lorr. what skincare you use jekk? and how do you maintain so physically fit?? faster share..

Joanna Tang said...

J.H:Thx (blush!!)

Chris:Thx..thx..

Jen:Me ah,never stick to 1 particular skincare product..currently,using faceshop anti-aging skincare,recently,also in the midst trying out the SKII treatment essence,I find it really helps wow!